لطفا منتظر بمانید...
0
  • سبد خرید شما خالی است.

6 دلیل برای استفاده از منوهای دیجیتال | 🍟 |

بیماری کووید-19 سرعت دیجیتالی شدن را به‌طور قابل‌توجهی همه صنایع سرعت بخشید. 2 سال پیش، کدهای QR بخش بزرگی از زندگی ما نبودند. اما در حال حاضر، مصرف‌کنندگان فناوری‌هایی را می­خواهند که بدون تماس فیزیکی بتوانند خدمات را از طریق تلفن همراه خود دریافت کنند. منوهای دیجیتال جزو بهترین راهکارها در این زمینه است.

در حال حاضر بسیاری از صنایع از فناوری‌های QR code  در تجارت خود استفاده کنند. اما صنعت کافه و رستوران یکی از اولین صنایعی است که کدهای QR را پذیرفت. این به دلیل اقدامات احتیاطی و الزامات ایمنی و بهداشتی بود. بااین‌حال، حتی اگر تأثیر ویروس کم شود، فناوری‌های کد QR و منو های دیجیتال همچنان در ماه‌های آینده بر صنعت تسلط خواهند داشت. بنابراین، در مقاله 6 دلیل اصلی برای ماندگاری کدهای QR  آورده شده است.

1-منوهای QR  کد بدون تماس و ایمن برای استفاده هستند

هرچند که به نظر می‌رسد تأثیر این‌همه گیری این بیماری تا حدی کاهش‌یافته است. اما همچنان اکثر مشتریان برای جلوگیری از احتمال آلودگی و اطمینان از ایمنی، می‌خواهند منو را از گوشی‌های هوشمند خود به‌جای منوهای کاغذی مشاهده کنند. به‌نوعی می‌توان گفت این امر برای بسیاری از افراد تبدیل به‌نوعی وسواس شده است.

در کافه‌ها و رستوران‌های نوین مشتریان به‌سادگی می‌توانند QR کد را اسکن کرده و منو را مشاهده کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند سفارش و پرداخت خود را از همان منو انجام دهند. بنابراین، منوهای دیجیتال و QR کد بدون نیاز به تماس فیزیکی، کارآمد و آسان برای استفاده هستند و ایمنی را تضمین می‌کنند.

2-منوهای دیجیتال داده‌های ارزشمندی را جمع‌آوری می‌کنند که درآمد رستوران‌ها را افزایش می‌دهد

منوهای دیجیتال داده‌های ارزشمندی را جمع‌آوری می‌کنند. اطلاعاتی مانند اطلاعات بینش تجاری مانند داده‌های فروش و درآمد، بازدیدها و عملکرد اقلام، و تجزیه‌وتحلیل بازدیدکنندگان را آشکار کند. با منوهای دیجیتال ، جمع‌آوری پایگاه داده از تاریخچه خرید و اطلاعات تماس مشتریان به‌راحتی امکان‌پذیر است. از این داده‌ها می‌توان برای هدف‌گذاری و بازاریابی استفاده کرد.

علاوه بر این، برخی از منوهای دیجیتال از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی فروش، درآمد، تقاضا و عرضه استفاده می‌کنند. این داده‌ها به کافه‌ها و رستوران‌ها اجازه می‌دهد تا تصمیمات بهتری بگیرند و فرایندهای خود را ساده‌تر کنند و درعین‌حال درآمد و سود خود را افزایش دهند.

3-منوهای دیجیتال، کیفیت تجربه خرید مشتریان را بهبود می‌بخشد

به‌خصوص در زمان پیک رستوران، سفارش غذا می‌تواند برای مشتری دردسرساز باشد. قبل از کووید، مشتریان با منوهای دیجیتال آشنا نبودند. بنابراین، مشتریان تا حد امکان از سفارش غذا از منوی موبایل اطلاعی نداشتند.

اما گسترش منو های دیجیتال و QR  کدها نشان داد که سفارش از منوی تلفن همراه آسان، سریع و راحت است و کیفیت تجربه خرید مشتریان آن‌ها را افزایش می‌دهد.

4-منوهای دیجیتال برای بازاریابی دیجیتال عالی هستند

یکی از بهترین راه‌ها برای هدف قرار دادن مشتریان، بازاریابی دیجیتال است. رستوران‌ها می‌توانند منوهای دیجیتال خود را بانام تجاری خود سفارشی کنند، معاملات و تخفیف‌های ویژه‌ای برای افزایش فروش ارائه دهند، وعده‌های غذایی یا رویدادهای ویژه خود را تبلیغ کنند، و یک فضای تبلیغات دیجیتال ایجاد کنند تا درآمد بیشتری برای خود ایجاد کنند.

ازآنجایی‌که منوهای دیجیتال داده‌های مربوط به الگوهای رفتاری مصرف‌کننده را جمع‌آوری می‌کنند، رستوران‌ها می‌توانند از این داده‌ها برای ارسال ایمیل و استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند. درنتیجه، منوهای دیجیتال برای رستوران‌هایی که به دنبال گنجاندن بازاریابی دیجیتال در تجارت خود هستند، بهترین انتخاب می‌باشد.

5-منوهای دیجیتال مقرون‌به‌صرفه هستند و سودآوری رستوران‌ها را افزایش می‌دهند

هزینه‌های پنهان استفاده از منوی کاغذی، کاغذ پرینتر و دیگر موارد چاپی می‌تواند تا 50 میلیون تومان در سال برای رستوران‌های بزرگ باشد. بخصوص در این شرایط که علاوه بر هزینه بالای نیروی کار، رستوران‌ها با خطر بار مالی روبرو هستند. در چنین شرایطی استراتژی کاهش هزینه‌ها می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

خوشبختانه، ویژگی‌های سفارش و پرداخت از طریق منوهای دیجیتال، بارکاری نیروی انسانی را نسبت به دریافت سفارش‌ها و مدیریت پرداخت‌ها را نیز کاهش می‌دهد. به‌طورکلی، تنها با تغییر منو و استفاده از منوی دیجیتال، رستوران‌ها می‌توانند تا 30 درصد در هزینه‌های نیروی کار صرفه‌جویی کنند و هزینه‌های طراحی و چاپ منو را حذف کنند.

6-منوهای دیجیتال می‌توانند درآمد رستوران‌هایی با طرح‌های مختلف فروش را افزایش دهد

ارائه طرح‌های مختلف تشویقی و مناسبی باهدف افزایش فروش چیزی است که بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها از آن استفاده می­کنند. منوهای دیجیتال ابزار بسیار مناسبی هستند که می‌توانند به‌سرعت بر تصمیم خرید مشتریان در این‌گونه طرح‌ها تأثیر بگذارند. در حالت سنتی، نیاز بود تا کارکنان این کار را انجام دهند که همین دلیل اثربخش نبودن طرح‌های فروش می­شد. بنابراین، اگر کارکنان نتوانند مشتریان را به خرید بیشتر تشویق کنند، علاوه بر کاهش درآمد، هزینه‌های صرف شده نیز بی‌فایده خواهند بود.

منوهای دیجیتال مردم را تشویق می‌کند تا از طریق پیشنهاد‌ها، محصولات توصیه‌شده و تبلیغ غذاهای گران‌تر، بیشتر خرج کنند. علاوه بر این، فروش را می‌توان باهوش مصنوعی خودکار کرد. درنتیجه رستوران‌ها می‌توانند به‌راحتی درآمد خود را افزایش دهند و وقت خود را صرف بهبود جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خود کنند.

این ویژگی‌ها تنها بخشی از مزایای استفاده از منوهای دیجیتال هستند. ما به‌عنوان OMEGA متعهد هستیم که آینده کافه‌ها و رستوران‌ها را از طریق راه‌حل‌های دیجیتالی خود شکل دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه سیستم امگا می‌تواند کسب‌وکار شمارا تقویت کند، لطفاً با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

برای مشاهده محصولات امگا اینجا کلیک کنید.

برای برگشت به صفحه اول کلیک کنید.

برچسب ها:
, ,
Share this post on:

نظرات

یک نظر

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مطالب …

با استفاده از امگا منو اختصاصی مجموعه خود را بسازید

آیکون های اجتماعی